تشخیص لنت ترمز تقبلی از اصل !

برای تشخیص لنت ترمز تقبلی از اصل نیاز نیست شما یک مکانیک یا تعمیرگاه ماهر باشید روش تشخیص لنت ترمز تقبلی از اصل برای رانندگان و برای مصرف کنندگان نیز دارای اهمیت بالا می باشد. امروزه لنت های تقلبی در بازار لوازم یدکی پر سروصدا شده و واقعا تشخیص لنت ترمز تقبلی از اصل کار دشواری شده است ما سعی داریم در این مقاله به شما در مورد این که کدام لنت ترمز بهتر هست را آموزش بدیم.

تشخیص لنت ترمز تقبلی از اصل

در زندگی روز مره مطمئنا قدم های درست و انتخاب بهتر در همه مسایل زندگی حائز اهمیت می باشد در خودرو نیز انتخاب درست خودرو و یا لوازم یدکی آن خودرو باید با دقت بسیاری بالایی صورت بگیرد در خرید لوازم یدکی خودرو حتما از فروشگاه های خرید انجام بدهید که مورد تایید و مورد اعتماد می باشد.
در خودرو یکی از قطعاتی که بسیار مهم هست لنت ترمز می باشد در اینجا قصد داریم چند نمونه از راه های تشخیص لنت ترمز تقبلی از اصل را برای شما توضیح دهیم .

چند مورد از راه های تشخیص لنت ترمز تقبلی از اصل در زیر بخوانید

1-به بسته بندی لنت ترمزها توجه فرمایید
در بسته بندی لوازم یدکی به ویژه لنت ها از کاغذ های جنس خوب و بسیار مقاوم استفاده می شود و فونت های که روی بسته بندی بکار رفته از فونت های معروف و زیبا استفاده می شود و طراحی بسته بندی نیز بسیار ظاهر خوب و جذاب طراحی شده البته یکی از مهم ترین بخش بسته بندی دارا بودن اطلاعات لنت ترمز روی بسته بندی می باشد مثل نوشتن اسم لنت که آیا این لنت عقب است یا لنت جلو برای مثال (لنت جلو پراید ) (لنت عقب پراید ) برای انتخاب درست باید روی بسته بندی نوشته شده باشد. که این امر یا بصورت لاتین یا بصورت فارسی نوشته میشود.

تشخیص لنت ترمز تقبلی از اصل

2-هولوگرام لیزری روی جعبه لنت ترمز
یکی از تشخیص لنت ترمز تقبلی از اصل لنت ترمز های اصلی و مرغوب دارای هولوگرام لیزری می باشند. لنت های تقلبی یا کم کیفیت دارای این هولوگرام نمی باشند.درنظر باشید که امروزه چاپ هولوگرام کار دشواری هم نیست و سود جویان از این امر سو استفاده می کنند.

3-بارکد و یا برچسب QR که نشانه اصالت کالا می باشد

 

4-کیفیت موادی که در لنت ترمز استفاده شده است
 لنت های که مواد مرغوب به کار رفته است با چشم هم قابل مشاهده است . امروزه بخاطر سودهای زیاد تولید کننده گان لنت ترمز ها از کیفیت جنس لنت ترمز کم کرده اند که این امر باعث بد بینی برای خریدار لنت از فروشگاه های لوازم یدکی خواهد شد
یکی از راه های تشخیص لنت های اصلی از تقلبی تشخیص جنس لنت می باشد وقتی جنس لنت را با دست لمس می کنید سطح آن دست را اذیت نمی کند و از براده های آهنی کمتری استفاده ا اصلا استفاده نشده است.
یکی از را های آسان برای خرید لنت ترمز مرغوب خرید از فروشگاه های مورد تایید می باشد که اعتماد مشتریان را به خود جذب کرده است.

نکات کلیدی !

چند نکته کلیدی برای تشخیص لنت ترمز تقلبی از اصل را برای شما در این زیر می نویسیم
1-ظواهر لنت ترمز بدون ایراد و مناسب باشد.
2-قوس های که در لنت ترمز ها بکار رفته یکنواخت باشد.
3-در تولید لنت ها گوشه های آن یک دست و صاف باشد.
4-پخ های لنت ترمز مناسب باشد.
5-برند و نام برند تولید کننده لنت ترمز روی آن هک شده باشد.
6-جنس پرچ های لنت ترمز جنس مرغوب باشد و لق نباشد.
7-لنت ترمز ها دارای شناسه اصالت کالا یا از طرف فروشنده دارای گارانتی باشد.
8-فونت های که روی لنت ها استفاده شده یک دست و جذاب باشد و بهم ریختگی نداشته باشد.
9-جنس لقمه های لنت باید از مس یا سرامیک باشد تا در برار پخش گرما درست عمل کند.
10-اگر براده های آهنی روی لنت بیشتر باشد کیفیت ان کم و در صورت گرم شدن آن بوی نامطلوب ایجاد خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *